PizzaPortal.pl, największa platforma do zamawiania jedzenia online w Polsce, z końcem 2015 roku wprowadziła innowacje związane z realizacją dostaw. Restauratorzy, nieoferujący dotąd dostaw jedzenia swoim klientom, a także właściciele lokali pragnący zoptymalizować koszty transportu, dzięki nowej usłudze PizzaPortal.pl będą mieli taką możliwość. To jednak nie koniec rewolucyjnych zmian na rynku dostaw jedzenia online.
W odpowiedzi na zmieniający się rynek oraz oczekiwania restauratorów i ich klientów,
serwis PizzaPortal.pl rozpoczął dostawy posiłków z lokali, które nie oferowały wcześniej takiej usługi. Platforma dysponuje obecnie rozbudowaną flotą samochodów Skoda Citigo i Mini Cooper oznakowanych marką PizzaPortal.pl. Mogą z nich korzystać restauracje z Warszawy, Łodzi, Trójmiasta i Wrocławia. Wkrótce również restauratorzy kolejnych miast będą mogli dostarczać swoim klientom jedzenie nie posiadając własnych samochodów i nie zatrudniając dostawców.
Nowa jakość w usłudze dostaw
W ramach rozwoju firmy, platforma PizzaPortal.pl stworzyła w czerwcu 2015 r. spółkę VF Poland Sp. z o.o., realizującą usługi dostaw. Jej kadrę tworzą wykwalifikowani specjaliści m.in. z branż IT, logistyki, transportu i kontroli jakości. Głównym celem VF Poland Sp. z o.o. jest zoptymalizowanie dostawy jedzenia. Wsparcie skierowane jest przede wszystkim do restauracji, ale także związane jest z licznymi benefitami dla ich klientów.
Dzięki naszej ofercie restauratorzy mogą jeszcze sprawniej zarządzać swoim biznesem. Pizzaportal.pl daje im szansę na zwiększenie liczby zamówień z dostawą. Rozbudowana flota samochodów wraz z profesjonalną kadrą kierowców gwarantują zawsze usatysfakcjonowanych klientów, którzy chętnie będą wracać do składnia zamówienia w danym lokalu. To oczywiście przełoży się na realne zyski dla restauracji – komentuje Lech Kaniuk, Dyrektor Generalny PizzaPortal.pl.
Główne korzyści dla restauratorów wynikające ze współpracy z PizzaPortal.pl:
· Dedykowana flota dostawców – umożliwia dostawę z każdej restauracji w Polsce.
· Prosty proces zamawiania jedzenia – restauracja odbiera zamówienie poprzez Box 3G lub telefonicznie. Potwierdza czas realizacji dostawy, który wyświetla się użytkownikowi na ekranie. Następnie pozostaje tylko przygotowanie posiłku i dostarczenie go klientowi.
· Nowa technologia logistyczna – dzięki niej nowe dostawy są lepiej zorganizowane, a klienci restauracji zadowoleni z coraz krótszego czasu oczekiwania na posiłek.
o Czas dostawy aktualizowany za pomocą GPS i narzędzia analizującego natężenie ruchu – już wkrótce w trakcie dostarczania jedzenia klient będzie wiedział, gdzie jest jego zamówienie oraz w jakim czasie dotrze pod wskazany adres.
o Kamery podłączone do systemu GPS – planowane jest wprowadzenie do samochodów PizzaPortal.pl kamer umożliwiających klientom sprawdzenie stanu drogi, czyli ruchu oraz panujących warunków na wyznaczonej trasie dostawy.
o Feedback Channel – narzędzie umożliwiające wygodną i sprawną obsługę dostawy. Dzięki prostej formie aplikacji przeglądarkowej również restauratorzy mają możliwość śledzenia na bieżąco, na jakim etapie jest dostawa posiłku. Za pomocą Feedback Channel możliwe jest też wysyłanie prośby o przydzielenie kuriera do obsługi zamówienia telefonicznego.
Dodatkowe benefity
Nowe narzędzia do zarządzania procesem dostarczania posiłków, takie jak system operacyjny i aplikacja dla kierowców, zostały z sukcesem wdrożone już w marcu 2015 roku. Oprogramowanie pozwala skutecznie zarządzać flotą i procesem przekazywania zamówień. Obecnie PizzaPortal.pl obsługuje dostawy dla klientów 7 dni w tygodniu, w godzinach od 11:00 do 04:00. Planowane jest także zwiększenie liczby lokali z dostawą oraz dowóz posiłków 24h. W celu zapewnienia najwyższych standardów usługi dla wszystkich klientów PizzaPortal.pl został utworzony również Dział Kontroli Jakości. Kontrola dotyczy wszystkich procesów związanych z zamówieniem, dostawą i jakością dostarczonego posiłku.
Link do strony artykułu: https://wm.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/dostawy-jedzenia-z-kazdej-restauracji-w-polsce